Ny design....




Godmorgon! Idag ligger det snö på hustaken och på marken. Längtar tills solen tittar fram för då ska vi ut och gå. Men nu ska vi ner och hämta upp tvätten. :/ det är så tråkigt att tvätta när det allitd blir så himla mycket. Varför lär man sig aldrig att boka upp mer regelbunda tvätttider så det inte hinner bli ett berg? Varför alltid?

Nu sitter jag och kollar på ett gammalt Top Model avsnitt. Har sett det tidigare. Var det enda roliga att titta på nu när jag och D skulle äta frukost.

Jag är super nöjd med min nya design! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Tack så hemskt mycket för hjälpen, nu förstår jag :D

Fin blogg :)

2009-01-08 @ 17:27:09
URL: http://jagkallasfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0