Nej det är ingen vanlig....


Denna kudde fick ´jag av babe <3



... dag för det är MIN tjugonde födelsedag HURRA HURRA HURRA! :) Äntligen var man 20 år :) Fick av babe kudden (bilden) 200:- till systembolaget idag ;) samt fika och biobesök. Premiären av den nya Wallander filmen. aaah just det en bok om Ceasar Millans alla hundar och hans teorier. Längtar tills den kommer hem till mig :D tack babe!

Nu har jag även packat alla grejer Sonja behöver ha under utställningen. Godis, koppel, stamtavla vaccination och vatten :) Önska oss lycka till. Kommer bli jätte skoj :D

Puss allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! :)

2009-01-03 @ 14:45:14
Postat av: elinpelin

Grattis underbaring.

2009-01-03 @ 20:15:00
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: victoria

Grattis gumman! Jag smsade dig igår men jag vet inte om du fick det, så jag säger grattis igen ^^ hade du det roligt? pusspuss

2009-01-04 @ 19:41:24
URL: http://torica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0