Målar i köket...



Hej!
Idag åkte jag & Sonja ner till Danmarksterminalen för att vika hejdå till syster när hon åker ut på havet och jobbar i en vecka. Kollade in stora Stena Saga! Fin båt. :) När vi hade vinkat av henne gick vi tillbaka genom majorna ner till järntoret och vidare till stan! Fick oss en riktigt bra promenad. Har ätit lite smörgåstårta. Mums! Och har som rubriken säger har jag börjat måla i köket, men det var pilligt som satan så jag tog en paus. För koncentrationen gick ur mig och då blir det lätt att man gör fel..

Nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på tv. Men det är inget bra just nu. Men 16.10 börjar One Three Hill så kan ju hoppas att det är något avsnitt jag inte sett. De är ju på rätt säsong men de jag har kollat innan har jag ju redan sett.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0