Lugnet efter stormen...





ja nu har alla gått. Blev riktigt trevligt faktiskt dock trångt men mysigt ;) Glömde ta kort på dukningen men det blev super fint. Jag fick av min kusin och hennes mamma 300:- på Åhlens och av min farmor och min farbror m familj fick jag en tulpan vas som var svart. Super läcker var den. Tack så mycket allihopa. Va min moster och de har jag ju fårr 4 st snaps glas i "mine" från Kosta Boda. Och av syster fick jag som sagt Mary poppins. >Men nu är det lugnt och skönt ingen. Fick möblerat tillbaka allt igen. Fick dela på soffan och lite så. Men nu står allt på plats igen... Kanske ska ta sig ett glas vin av det som blev kvar? :)

Nu skall jag iallafall röra på mig. :) Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0