Lördag igen.




Ja igår åt vi ju som sagt räkor och drack vin. Mumsigt var det iallafall. Men sedan bestämde vi oss för att möta upp lite kompisar i stan och dra några cider/öl på The Queen. :) Riktigt nice faktiskt. Blev dock ingen utgång då vi ångrade oss ;) Var hemma halv två. :)

Idag har vi varit på chalmers och kollat på där de tävlade med att göra trix med skidor/snowboard. Realley nice. Sedan drog vi en pizza här hemma och nu sitter jag här. Ne mer händelserik dag har jag faktiskt inte haft. Skulle träffat Wilda m huss och matte men de var förskylda och lite så. Nu kom Sonja upp och la sig i mitt knä och myste! :D Vi hörs kanske senare. :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Victoria

Cissi: Ja de är lite lika med marabou chokladen, men läste precis ditt recept och de är faktikst inte lika alls ;D jag har ingen kakao i mina och så har jag helt annourlunda mått :) Blev lite överraskad när jag läste i din blogg att du också har i marabou choklad :):) tips: prova med marabou apelsinkrokan, skitgott! :D pusspuss

2009-01-31 @ 23:05:51
URL: http://torica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0