Jobb idag...



D och jag under oss Sonja och Otto


De ringde från Öjersjö igår och ville att jag skulle jobba. Men jag vill egentligen inte. Usch! Vill inte!! men får göra så gott jag kan. Sökte lite jobb igår för att slippa jobba där. Jag trivs liksom inte. Inget jobb för mig men jag är i behov av pengar så. :/ Enda jag kommer få betlat för i feb än så länge.

Sitter nu i soffan och kollar på Vakna m The Voice och Sonja sover i mitt knä. Mys! Var ute med henne innan och följde D till vagnen. Saknar dig redan gos. Vi hade sjukt svårt att somna igår. Båda visste att de var tvugna att somna vilket gjorde det svårare. Vi låg ovch vände och vred oss. Kramades om och myste men vi ville ju inte vara trötta idag. Men vaknade hyffsat idag dock med klump i magen över att gå till jobbet. Men nu sitter jag och slappar lite. Ska springa och sminka mig snart.. Så man ser fräschare ut ;) Haha.

Hejdå.. Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för jobb som är så tråkigt?

2009-01-19 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0