Influensan?


Spelet jag letar efter!


Hej
Igår låg jag sängliggande hela kvällen, idag mår jag genast mycket bättre? Och i förrgår var jag inte sjuk alls. Handlar det om influensan då? Jobbigt är det iallafall. har idag ont i huvudet och halsen. Och lite feber har jag nog också. Men får ta en tablett istället. ;)

Sitter nu och letar mig runt på internet ett efter ett spel till Sonja. När vi var hos Konrad fick hon testa ett och hon tyckte det var super skoj. Så letar runt efter det billigaste ;) Har hittat lite men det vi hittade i Borås igår kanske ändå blir billigast.. Man måste ju tänka på frakten och sådant. Men iallafall hon gillade verkligen det. Skoj att se henne så intresserad...

Nu står hon och gnäller vi dörren så det blir nog en prommis snart. :) har även rensat lite tandsten på henne och klippt en tass idag också.. Allt tar sin lilla tid men bara det blir gjort.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: ja dom har sjukt fina ljuslyktor där , har 5-6 st här hemma från indiska :) å inte så super dyra heller.

Kram

2009-01-13 @ 21:04:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid och Alfons

Oo nu har jag hittat din blogg igen! Slarvade bort adressen strax innan jul. Men idag hade något klickat sej in till mej från din blogg och då hittade jag dig igen! Ett sånt spel fick Alfons av Doozer och Dexter när de fick sova över här till Växjöutställningen. Och han älskar det!! köpköpköp :) Finns i alla välsorterade djuraffärer! Kul att spela något ihop med sin hund också <3 Kraaam på er

2009-01-20 @ 11:34:52
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0