I väntan på Top Model


Jag och min älskling!



Hej alla söta :)

Nu sitter jag och Sonja i soffan eller ja nu sover hon men innan satt hon och kollade på datorn. ;) Lämnade ut 10 st Cvn idag :) Duktigt av mig. Träffade även Denfe i allum. Lite förvånad att träffa någon man känner där. :) Det var trevligt. Köpte mig lite borstar till ögonskuggor och en vit eyeliner. :) Annars ingenting. Lite mat såklart, vilket jag alltid tycker jag handlar. Maten bara försvinner. Men skall shoppa för de 200 kr i present kort jag fick av syster på fredag tror jag. Och så blir det Premiär av Wallander m babe på fredag. :) Min födelsedagspresent. Och lite mat på det och SHOPPING! ;) haha.

I helgen blir det kalas på Lördag för Anton (ds systers son) och på söndag kanske vi skall träffa en annan bullis som heter Konrad. :) Ska bli skoj. På måndag ska jag äntligen till tandläkaren och fixa min tandställning. :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad snygg din sida har blivit. :)

2009-01-07 @ 20:45:09
Postat av: sofia

ån en bulle! :D sötaste ever! har med en (A)

2009-01-12 @ 15:22:01
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0