Hungrig ....





Tog upp lite mat innan sp tänkte äta stuvade makaroner och ungsbakad falukorv. Blir kanon gott tror jag! Är riktigt hungrig så funderar på att börja med den. Sedan tänkte jag vara duktig och städa ialalfall köket så ett rum är klart inför lördag. Ska ha lite släkhem och fira att jag fyllde 20 (3 januari) ska bli skoj att de hälsar på. Dock blir det trångt.. Men det löser sig alltid. Sedan har jag börjat skissa upp de jag skall måla på väggen kommer bli kanon! NU behöver jag baar en bra pensel och så kan jag börja. ;) Har även målat en bullis på väggen vid Sonjas matskål. Ni får se det snart i bloggen. :) Just nu kollar jag lite på MTV dog är det inget bra på tv. Så musikvideos funkar alltid. Sedan skall jag möta D vid olskrokstorget så skall vi handla lite för jag skall göra två prinsesstårtor.

Nu skall jag fixa maaaaat! Sonja skall få lite mat också.. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0