Hej alla glada människor.


Sonja hälsar till alla mina bloggläsare. :)



Visst har det varit ett underbart väder idag? Fick lite vårkänslor. :) Mysigt. Önskar att jag vore frisk så att vi hade kunnat gå våran tur idag men kroppen sa liksom nej. Men laddar batterierna tills på lördag då det är Bulleträff i slottskogen. Kommer bli så mysigt. :)  Alltid lika roligt att träffa bullisägare. Kemin är något speciellt. :)

Nu har vi städat klart. Blev inte rikgit klara när vi hade dansat ut julen. Men nu står alla saker på sina platser igen och andra har bytt. men det blev iallafall snyggt ;) Längtar så tills vi ska göra om i vardagsrummet. På Ds påsklov var det tänkt att vi skulle göra det. Kommer bli super snyggt när allt är klart!

Fick även Hms katalog idag beställde den från hemsidan. men va fina kläder det fanns. Farligt. Men postorder är inte min favvo. Bara Ellos, sängkläder och liknande är helt ok att köpa. samt köpte min studentskor på ellos., Kanon. skall beställa ett par sandaler på ells snart med. :) Super snygga att ha till sommarn. :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: angelica

OTH är bäst!

Jag tittar på www.ovguide.com/ :) Där har jag hittat nästan alla avsnitt! Super :D

2009-01-15 @ 18:19:43
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :) Ett litet snipp från den nya låten i senaste inlägget !

2009-01-16 @ 21:35:09
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0