Händelserik helg...




Har fått kommentar om att jag uppdaterar för dåligt men jag har mina andledningar.;) Har varit borta hela helgen så har faktiskt inte haft tid. Men inte har jag haft mindre besökare för det ;)

Fredags var jag & D på stan åt mat och sedan gick vi och såg den nya Wallander filmen. Super  bra! Värd att se måste jag säga. Super mysigt att bara var jag och D och ha det helt underbart! Sånt hinns med allt för sällan.

Lördag gick vi upp tidigt (kl 9 tror jag) för att åkte till Örby skulle hjälpa Ds mormor och morfar att fixa min dator som de köpt av mig. Den funkade fin fint :) Sedan kl 2 var det kalas för Anton. Grattis lilleman. Trevligt men det var mycket folk på kalaset. När vi kände oss nöjda åkte vi med Ds syster och hennes familj till Svenljunga. Det var mycket trevligt. Sedan blev det pizza med dem och Ds mormor och morfar. MUMS! Örbys pizzeria är den bästa. Varfrö finns det inga som den i Göteborg och Kålltorp? Besviken! Träffade Jessica på kvällen kollade på film och så..

Söndagen steg vi upp ännu tidigare följde Jes till bussen. Hon skulle till Branäs m skolan. Hjälpte henne att bära lite packning. Passade på att rasta Sonja samtigigt. ;) Vet inte om hon var så överlycklig av det. ;) Sedan gick vi och la oss igen m Bt i sängen och Sonja mellan oss. Somnade om och vaknade vid 11 igen åt frukost och gick en liten sväng m Sonja & Ludde. Sedan bar det av till Fritsla för att träffa en Bullis som heter Konrad. Vilket fint hus dom hade. Både jag och D blev sugna på att köpa hus ;) hur fint som helst. Konrad var en riktig snygging. Ett huvud som han och hans storlek fast black brindel är vår nästa bullis ;) Gick snabba timmar hemma hos dem. Tiden går fort om man har roligt :)

På kvällen blev jag sjuk, feber och ont i kroppen och halsen. Blev lite irriterad av folk... Kändes sp ovärt liksom. Usch på er! Besviken blir man på folk. men men folk är som dom är.

Idag har jag varit hos Tandis i Borås. Fixade tandställningen. Sedan kollade vi i butiker men jobbigt när man är sjuk :( Blev MC donalds mat. Gott när man äter med långa mellanrum.. Nu är jag iallafall hemma i lägenheten igen . Ligger i sänge m Sonja och myser. D städa lite men när man är sjuk får man ligga med datorn i sängen och bara ta det lugnt.

Sedan fick jag frågan av Jessika (bulleägare) vart tröjan m bullterrier på är köpt.. Den är köpt på Bonnie and Clyde, en butik i Göteborg Längst upp på kungsgatan. De har även en web butik. :) klicka här

Om länken inte funkar är detta adressen till hemsidan http://bc.e-butiken.se/
Kram på er !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cissi, du va typ tjugo m från mig och inget säger du?! hm hm.. :)

2009-01-12 @ 22:09:07
Postat av: Annie

mm, men det är väl bara att drömma om nu.. Förövrigt så kände jag o putte knappt igen dej på bilderna ovanför :P

2009-01-12 @ 23:20:51
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja inte var det negativt iaf :)

2009-01-13 @ 01:25:17
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0