Godnatt..


Fri från smink och redo för soooooova. Godnatt på er!


Dagen har varit lång. Skönt att träffa gos igen.. Var och besökte ett huunddagis idag och sökte lite jobb. :) Hade varit super skoj att jobba där då jag själv är sugen på att starta ett eget hunddagis. :) Så man får hålla tummarna de var väldigt posetiva nu iallafall. Super mysgit.. :)

Nu har vi kollar på Ceasar Millan och CSI så nu ska vi sova, Ska upp tidigt imorgon kolla på "vakna med the Voice" och hinna göra mycket. En långpromenad m Sonja skall också hinnas med. :) Har också varit snäll och ta disken åt D nu när jag skall vara hemma. Nytt år och nya möjliheter, visst är det så? Jag och D har ju som sagt innan gjort våra "löften" vad vi vill förbättra. :)

När jag kom hem efter jobbet hade D köpt en ros till mig och skrivit en underbar lapp till mig! Du är för underbar D!

Kram och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0