Godmorgon...



Har ni sovit gott? Det har jag. Alldeles för gott för jag kommer inte upp ur sängen. Men idag vaknade jag till klockan kl 9 och gick upp halv 10 iallafall. Bättre än igår så jag kom upp 12 när jag ställt klockan på samma tid. usch jag vill inte vara arbetslös, dels blir man rastlös men jag har inte heller någon struktur i mitt liv. Jätte jobbigt att ha vänt dygnet och inte kan somna vid 12 och vaknar vid 12. :/ Ge mig ett jobb snart snälla. Gärna på hunddagiset eller djuraffären jag sökte. Då hade Sonja kunnat följa med mig. Det hade varit en dröm :) Så hon slipper vara ensam. Men nu ligger hon och gnäller tror hon är lite understimulerad nu. Ska leka lite med henne och gå ut en sväng.

Så min dag ser ut så här:

... Ta ut Sonja och leka lite med henne.
... Duscha & fixa i ordning mig.
... åka ner till stan och åka till AF. Köpa fotfil för att slipa ner Sonjas klor.
... åka hem igen och ut med Sonja.

Ikväll blir det till att lägga sig tidigt så man kommer upp i bra tid  imorgon iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

Hej o hå!

Idag har jag provat att göra dina vaniljbullar. Gick sådär med tanke på att samobon köpt färdig vaniljsås ist för kräm, men what the heck jag testade iallafall. De blir nog goda de med :)

Vi provar GÄRNA hallonpajen när vi kommer upp mums. Alfons har suttit och tittat på Sonja i hennes blogg nu när jag läste. Lägger upp en bild på bloggen på detta :) Kram på er hela högen!

2009-01-29 @ 14:40:30
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com
Postat av: carola

åh så skoj att ni kikade in på min blogg..

vilken goding hon är Sonja, hit kommer jag igen..

kram carola med lisa på armen

2009-01-29 @ 23:00:46
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0