Fortfarande sjuk...




Fyy så tråkigt det är att vara sjuk. Vill så gärna hitta på en massa saker men kroppen orkar inte. D håller iallafall på med Sonjas nya hemsida. Den kommer bli riktigt fin. Han är duktig på sånna saker. Fast jag gjorde såklart headern ;) Kommer bli kanon bra. :) Sonja ligger i sängen med mig. Själv sitter man i t-shirt och pjamas shorts. har liksom inte gått upp än. hihi. Har inte heller ätit frukost än. Men vi gav som förslag att vi lagar middag direkt så kan man äta varma baugetter ikväll istället. mums. Finns det något mysigare än att sitta framför tv, kolla på något bra program ovh äta varma baugetter :) nej tror inte det. :D

Tänkte ge mig på en dusch idag. Behövs kan jag säga er! ;) Tur att man bara är hemma... ;) Tänkte färga ögonbryn och ögon fransar idag med. :) det behövs också. Skönt att kunna gå utan smink utan att se ut som en döing... ;) haha.

Hejdå på er! Lämna gärna kommentarer!! Och gärna med namn. Jobbigt när ni är anonyma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0