Fika & mannen som talar med hundar...



Hej!

Nu har veckans höjdpunkt när det gäller TV-program slutat: Mannen som talar med hundar. Gillar det nog mest för att se alla fina Pitbulls han har. <3 LOVE! Vi fikade med lite muffin knäckebröd och en goood kopp te! Njutning till max. Nu har jag iallafall skrivit in mig på arbetsförmedlingen så jag har 14 dagar på mig att reda på min rumpa och åka ner till af för att prata med dem. Drygt men om man nu kan fålite pengar varje dag när man är arbetslös så tar man väl chansen? :) Nu sitter vi och knör alla tre i soffan. Jag får minst plats!! Taskigt tycker jag.. Men D skyller bara på Sonja. Ganska lågt va? ;)

Tog på mig en liten sommar outfit för att dämpa min sommarlängtan men det blev bara värre. Har på mig min midjekjol från rut m flera som är orange med blommor en svart topp från JC med mina gladiator sandaler.Så otroligt sommrigt och fint. Längtar! Jag och D pratade också om när vi skulle till Ge-kås nästa gång och att vi ville i samband med det åkte ner till Varberg & tre toppar! Mums för glassen i träslöv. <3 Sommarsommar du är så välkommen nu !!

Nog om sommartjöt får väl njuta lite till av denna underbara vinter (hoppas ni förstår ironin) och leva livet. Imorgon skall jag iallafall fortsätta med väggen i köker. Kommer bli så snyggt. Lovar att visa bild när det är klart.

Hoppas ni mår bra så hörs vi imorgon igen! :D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0