Bakar vaniljbullar...





Nu står jag i köket och bakar vaniljbullar. Hoppas de blir goda så skall jag dela med mig av receptet. :) Nu jäser de en sista gång och se gottogt ut. :) Sedan kommer kusinen hit också och hälsar på! Alltid lika trevligt. D kommer bli så glad när han kommer hem och ser att jag bakat vaniljbullar. Han älskar dem! Hoppas nu har älskar mina hemlagade lika mycket som köpta (:/) men det tror jag för han brukar gilla det jag gör. Åter till bakningen! :) ni får se resultaten sedan :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

RECEPT!!! NUUU!

Går dem att frysa eller hur är det med det, ni kanske smaskar i er dem innan chans ges att frysa? :D

2009-01-27 @ 20:26:55
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0