Arbetsförmedlingen nästa!



Ja, idag skall jag till arbetsförmedlingen. Men än så länge sitter jag i morronrock och slappar framför tvn. Det f¨år man ju faktiskt göra. Fick en massa massage av D igåt i utbyte att jag pallrar mig till AF så får gör det taskigt annars. Ska dit och se om jag kan få lite ersättningen för att jag går hemma. Så vi får se. :) Men innan jag åker ner till AF skall jag...

... måla lite till i köket. Blir så fint.
... gå ut med Sonja en sväng.
... fixa i ordning mig.

Ikväll vet jag inte vad som händer så vi får se. D slutar 17.00 så han är väl hemma vid halv 6´-kvar i sex. Så tråkigt. Men på fredag har jag bestämt att vi skall äta räkor med vitt vin och lite sådant mys! :) Behöv efter en vecka med plugg (för D asså) :D Jaja nu ska jag ta på mig måla lite och ja ni vet ju vad jag skall göra. ;D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0