Äntligen fredag...





Äntligen är det fredag igen. Skönt att få vara lite ledig tillsammans med D. Ikväll blir det iallafall att äta räkor till Let´s dance. Imorgon kanske det blir att ta en öl/cider i vasa med kompisar. :) Vi får helt enkelt se. Blir kanske bullepromenad imorgon med Wilda, Emma och Peter. :) Om du är friska vill säga ;) Men nu ska jag föna håret och sedan u med Sonja. :)

Dagens planering

- Duscha [x]
- Göra i ordning mig.
- Ut med SonjaBonja
- Åka ner till AF ( idag kommer jag faktiskt åka dit ;)
- Handla räkor och vin

Så ser min dag ut. Har även ett berg med disk när jag och D dealade om hur vi skulle diska efter min matlagning igår. Blev orättvist jag fick mer men måste iallafall fixa det när jag kommer hem. :)

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0