3 år & 3 månader...



... ja så länge har jag & D varit ihop nu. Tänk att det redan är 3 månader sedan vi var i Malmö och Köpenhamn? Usch vad tiden går fort. Och de är redan 7 månader sedan jag tog studenten! Fyy! Ja längtar tillbaka till den dagen.

Skulle ju som sagt gå till AF igår men jag orkade inte, hade jätte ont i huvudet men orkar inte idag heller. Men imorgon ska ju gå upp när klockan ringer och åka iväg direkt när de öppnar! Inget mer slapperi Cecilia! Nu kom Sonja hit glad efter att fått sovit i sängen hos matte hela morgonen hon lever som en prinsessa då. :) Har suttit några dagar nu och kollat på lite valpbilder och jag blir ju så kär i valparna att jag vill ringa direkt och tinga en valp! En black brindel med mycket vita tecken. Längtar tills den dagen då vi skall åka och kolla på en liten valp. Men hur skall man hitta den perfekta bullen när dey finns så många uppfödare? Det är ett svårt val att välja uppfödare. Men vi har ju tid på oss och skall ta rejält med tid för att välja den rätta! :) Men visst längtar man... Nu skall jag röra på mig!

Sigrid tänker på dig och hoppas att Alfons är fullt frisk! :)



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken gullig blogg du har

2009-01-28 @ 14:37:41
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0