VILA I FRID MIN ÄLSKADE HUND

VILA I FRID MIN ÄLSKADE HUND STUMPEN!
* 02-04-07 + 08-02-20



Min älskade hund, nu finns du i hundhimlen. Där lever du gott och kan hoppa och springa i all evighet. Men vi här nere på jorden saknar dig något enormt. Min högsta önskan just nu är att bara få en dag till med dig. Kunna leka kela och visa hur mycket jag verkligen älskar dig. Och att du skulle somna in i mitt knä. Pussa på dig! Du var älskad jag hoppas att du kände det. Fast jag inte fanns alltid hos dig.

För er som inte känner till Stumpen var han min första egna hund. Han är en go blandning mellan tax, drever och smålandstövre. jag gick valp kurs med honom men kan itne säga att han var gjord för det. Men idag kom mamma och pappa hit. De sa att han hade dött i går kväll/natt. Att han hade blivit förlamad och sedan hade hjärtat slutat slå. Men allting hade gått fort, så han slapp lida och det lättar på hjärtat! (L) Älskade hund jag saknar dig så mycket. Nu skall du krimiras och sedan skall du få en ifn plats i Horred det är du värd. Du var min bästa vän!

Jag älskar dig Stumpen och du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

Alltid sorgligt när de går bort. Det är ju baksidan av hundägandet, att de försvinner långt innan man vill. Önskan är ju att de ska bli gamla gamla och leva för alltid!

Du frågade vad jag har för kamera. För det mesta tar jag faktiskt med mobilen till det som publiceras i bloggen. Ska samla mej till en riktig tids nog. Min gamla sjunger på sista refrängen!

Stor KRAM

2009-02-22 @ 13:45:42
URL: http://www.sigridkarlsson.se
Postat av: Jessica

Inte kul då de lämnar en =( ... han finns fortfarande hos dig, bara det att han inte syns....kramis

2009-02-22 @ 20:55:44
URL: http://konrad.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0