Världen är bra liten!


Min händer, Sonjas tassar och Daniels händer i snön från igår! Hela familjen! :)

Haha nu är jag tillbaka från panduro. Och allt lät super bra. Trevliga tjejer jag kommer
 jobba med. :) Kommer jobba måndagar tosdagar och fredagar som är fasta-. Sedan kanske jag kommer få hoppa in på helger och sådant. Jobbet har jag ända till december! Jippi! Längtar så efter att få börja jobba. Ska dit på måndag och "läras upp" :) Detta kommer bli toppen!

Jo innan hände ne ganska sjuk grej. Jag hoppas av bussen och det står en kille där som liknar sjukt mycket min gamla mentor Martin. Jag skyndar mig hem och kollar upp vart han bor. Och visst bor han två gator bort! Hur sjukt är inte det? Var tvungen att dubbel kolla med numret jag har på mobilen och visst var det han!! Haha. Kanske man kommer se han då:P Sedan när jag var på Allum såg jag min andra mentor Mikael men han inte ikaåå han då jag var uppe i jobbet! Men shit, vad är oddsen för det liksom? :D Jaja ingen oturs dag hittils!! Peppar peppar ta i trä ( och tar på Sonjas huvud ;) )

Nej nu ska jag kika runt på internet frö att hitta något gott vi kan äta ikväll. Jo jag och D pratade om att bestämma en dag i veckan vi lagar mat ihop för att verkligen laga mat och inte alltid äta från Matlådorna vi gjort ;) Visst låter det mysigt! Jätte bra ide för att lära sig laga mat med. :) Nu sitter jag och lyssnar på Per Gessle, visst är han kung av sommar? Ååh vill ha sommar nu! :) Och syster har fått en lägenhet också! I Majorna så det är 30 min från mig men inget om man jämnförde när hon bodde i Nybro! Jippi! Kommer nog tillbringa mycket tid hos henne! :) Ska bli så skoj! :) Jaja

Sköt om er allihopa! Ska ni kolla på Let´s dance ikväll? Vem hejjar ni på isåfall? :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria (Frandberg)

Ska du börja jobba på Panduro, vad kul! Grattis. Brukar kika in där lite titt som tätt =) Kanske ses där någon gång!

Kram kram.

2009-02-14 @ 00:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0