Näckrosdammen även denna gång en flopp.




Hej allihopa!
Jag ligger nu i sängen och har det riktigt gott. Vaknade kl 10 men har kikat runt lite på internet först. Bulleforum och lite andra sidor. Igår var jag och D som jag skrev att vi tänkte göra. Åka in till stan och gå med Sonja vid näckrosdammen. Först skulle D fixa sin klocka, jag och Sonja blev lite rastlösa av att stå där så vi tog en sväng i femman. När vi gick förbi Åhlens kom en väktare ut och frågade om han fick hälsa på Sonja. Javisst sa jag. Detta visade sig vara Sveas förra husse. Konrad syster som gick bort hemskt i tassdemodex. Iallafall så kom han och hälsade på Sonja. :) Alltid lika kul när folk på stan kommer fram. Sedan satt det en dam på bussen som satt och kollade på Sonja och log. Tillslut öppnade hon munnen och sa:
-  Va fin hon är i koftan. Hon ser ut att gilla den. sa hon och log.
- Ja det blir så kallt för henne annars sa jag.
- Visst är det en sådan hund som Bodil har frågade hon
- japp en bullterrier sa jag.
- Ja de är för häliga avslutade hon med.

Ni som är bulle människor och läser detta förstår nog glädjen i att folk faktiskt vågar. :) De gör liksom ens dag :) hihi.

Idag funderar jag på att gå ner till solariumet. Känner att jag behöver detta. :) Är sugen på att åka ner till stan men jag vet itne om jag hellre vill bli klippt av Marina. Hmm? Är sugen på att inhandla något. Har ju present kort iof. men emn det återstår att se.

På väg upp till näckrosdammen gick vi förbi i ett Dahls stånd där de sålde semlor. Jag och D blev så sugna på det så vi köpte med oss två hem. :) och de var himelsk goda. Alldeles lagom stora. Man blev inte så äkligt mätt av dem som man kan blli. :)

Nu ligger Sonja vid mina fötter och snarkar. Vi får ta en promenad snart..

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0