TISDAG


MItt dröm vardagsrum :)



Ja idag låg jag i sängen hela dagen. Sonja buffade och så på mig men la sig snällt sedan. Jag tror hon kände att jag var/är sjuk. Tog innan en tablett så nu känns det bättre. Jag och D åt plättar nu till Bygglov. :) Plättar med chokladsås och glass! Mums! Så nu kollar vi som sagt på Bygglov.

De inreder en vind, precis så som jag och D skulle vilja ha det. Inreda en vind typ vitt och en stor säng. :) himmelsk vackert. Men detta vardagsrummet blir jätte snyggt. Allting handlar ju om att passa in i huset. Detta huset var ju av lite äldre modell och de var lantbrukar. Schysst att mactha in ett nytt rum med mordera och gamla. Balkarna behöll den men gjorde de lite mörkare. Ur läckert! Man blir så sugen på att göra om här hemma! Vardagsrummet! Den gula och fula tapetern. Alla grejer vi har kommer att passa så sjukt bra om man bara tapetserar om!

Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

Ja tapeten gör ALLT. Ska ens saker passa in i ett nytt hem måste man ju ha en bra bas. Hade aldrig stått ut med att bo i vår lägenhet om vi inte fått dem omtapetserad. ingenting hade passat och vi hade inte trivts att vara hemma! Speciellt inte jag som är hemma så mycket.

2009-02-12 @ 11:54:02
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0