SCRAPBOOKING

Hej!
Arbetsdagen igår var kämpig med tanke på febern jag hade. Känna lite bättre idag men långt i från bra. Igår fick ag iallafall en välkomnspresent från Panduro. En låda med massa pyssel i plus att jag köpte med mig lite eget hem också. I lådan fick jag 2 akryl färger, en canvastavla (ganska liten) penslar, scrapbooking (vår kollektion) en smyckessats, stämplar. Och lite till. Mycket generöst måste jag säga. :)

Men igår gjorde jag iallafall kort ett grattis kort till Ds morfar och ett kort till mamma och pappa. Hoppas de inte är inne på min blogg! Men iallafall blev super nöjd! :) Nu ska jag äta frukost sedan ut med Sonja och sedan skicka iväg A-kasse breven! Sköt om er! Kramar

Här kommer bilder från min scrapbooking: (klicka för större!)

     
Kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Å vad roligt, det är såå Cissi! :) Kuligt och pyssla:)

2009-02-27 @ 10:28:14
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Saga och matte Mia

Hej nu har vi hittat hit ;-)

Du har ju talang Cecilia! Har inte fått svar än men hör av mig när jag får det.

Kram Saga coh Mia

2009-03-04 @ 17:58:24
URL: http://minisaga.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0