P-p-p-pokerface ...

Sitter just nu och kollar på MTV och en av mina favorit låtar kom nu! Pokerface med Lady GAGA. Är inte detta en party höjare? Jag blir iallafall sugen på Party när jag hör den! Hon är ju snygg också! Lite längtar man tillbaka til det blonda håret. Men till sommarn kanske det blir till att bleka tillbaka med hjälp av solen! Sitter och väntar på att bror skall komma! Om en timme åke rhan från Kungsbacka.

Så nu skall jag ta tag i städningen! Iallafall röja undan lite. Sedan till middag blir det Kalops som jag skall göra när D kommer hem. Mums! Är jätte sugen på det nu! Mums! :D:D vad blir det för mat hos er?

Så hejdå! :D KRAM


Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

2009-02-19 @ 17:23:15
Postat av: Sigrid och Alfons

Hej o hå!

Här blir det nog hemgjorda köttbuller med gott till!

Ja lady gaga är bra, hon har fler bra låtar än den med.

KRAM på er där uppe

2009-02-19 @ 17:25:25
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com
Postat av: Annie

Javisst är det viktigt, det tycker jag med men jag tycker körläraren överdrev en aning bara.. Men som sagt, bättre lycka nästa gång :)

2009-02-19 @ 21:54:40
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0