Onödigt möte på AF!



Ja som ni vet missade jag mötet igår så fick stiga upp idag och gå på den andra mötet! Men det var det onödigaste jag gått på. Hon pratade typ i en kvart om hemsidan, som jag redan vet! Så det kändes så onödigt att gå dit. Tar ju endå tid att fram och tillbaka. Men nu är jag hemma igen! Skönt de! Idag kommer lillebror hit! :) Igår åkte syster som sagt och hämtade Otoogrisen! Han blev så glad när han såg mig! Hjärtegullet. Moster älskling! Han är en av de bästa bullarna som finns! :D

Så idag kanske jag och syster skall träffas med hundarna! :D Sonja ligger nu lutad mot mig och snarkar högt! haha. Inget rligt på yv så skall ta och städa vardagsrummet! Det behövs och D städade lite annat igår så jag får städa vardagsrummet! :D

Hur tror ni att det kommer gå för SAAB?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0