Nu blir det andra bulllar...

.. nämligen Kanelbullar! :) Jag och bror är i bakar tagen och nu står degen på jäsning. Mums! Ds mormor och morfar kommer imorgon så måste ju ha lite hembakat. Alltid mycket roligare att bjuda på någon som man bakat än köpt i affären. :) Plus att jag tycker det är super skoj att baka! Bra tidsfördriv! Vi gick upp 11 idag, sega osm vi är! Åt frukost och kl 4 skall vi träffa syster och Otto (bullen) i Slottskogen så får Otto och Sonja träffas igen. För er som inte vet bodde Sonja hos Otto, Sussie och Stefan innan. Men de hade inte riktigt tid för henne. Hon är lite av en ensam hund. Behöver mycket kel, uppmärksamhet och älskar att promenera långt. Så då fick jag och D erbjudandet att ta över henne. Som en foderhund är hon. Syster och Stefan står som ägare och betalar för henne. Men vi som har henne då! Och Sonja är en så glad tjej och pigg sedan hon kom hit. Vi tvingade henne till en börja att gå med oss och nu traskar hon gärna på i flera timmar! Så jag tror hon trivs hos oss! Så nu ska de få träffas igen. :) Senste gången var vid MYdog. :)

Nu ska jag in och städa i ordning i vardagsrummet. Sedan måste damen ut. :) Slöt om er och ha en bra dag! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0