MTV går hett på tv:n i lägenheten.


Hej!
Gick upp kl kvart i8 idag för att lägga mig i soffan och kolla på Vakna med The Voice. Försöker få lite rutin i vardagen som arbetslös. Och detta var ett stort steg på vägen. :) Vid denna tiden nu brukar jag ligga och sova. Men känns skönt att vara uppe tidigt. Så imorgon bli det samma veva. :)

Nu spelar jag If i where I boy med beyonce. På MTV dessutom. Den 'är ju hur bra som helst. Och videon lika så. :) Me like!

Igår träffade jag en farbror två gator bort som håller på att fixa vattenledningarna. Då kommer han fram till mig och Sonja och säger att han har en cd-skiva (som jag uppfattade det som) där de är en svart bullis på. Och frågar mig att visst är det en Engelsk bullterrier. Han ber mig komma förbi någon dag då han tar med sig skivan så jag får se. Endel människor är så hörliga. Ska bli spännande att se cd-skivan! :)

Nu ska jag äta lite. :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0