Möte med Panduro idag


Hej!
Idag var jag duktig och gick upp första gången klockan ringde. :) Klockan 9. Har sminkat mig. Skall snart byta om. Sedan blir det frukost och ut med Sonja gumman! Klockan två skall jag vara på Panduro för att träffas dem. Hoppas jag får ett schema. :) Jo lite nervös är jag! Sonja ligger fortfarande och sover. Sömntuta hon är!

Ikväll blir det mys framför tv. :) D har lovar mig massage! Mhm! Imorgon ska D äntligen få presenten jag köpt till han! Kan ju inte skriva här på bloggen men visar er när han fått den! :) Imorgon kanske vi skulle åka skridskor på Härlanda Tjärn om vädret håller i sig. Är ju kanon väder idag med!! Hoppas det inte smälter snön på sjön förisen var perfekt igår när vi var ut. :) Så hoppas den är lika bra imorgon! :)

Nu ska jag klä på mig men ha en bra dag allihopa! :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

hjärtat! ha en mysig alla hjärtans dag med daniel. Hoppas ni får mys. Tänker på dig.

Stor bamsekram från mig<3

2009-02-13 @ 10:48:46
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vad är det för DRÖMMkille som ger en massage?! go d-boy!

2009-02-14 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0