Måndag

Nu har jag faktiskt inte gjort så mycket. Diskade innan och åt köttfärssås och spagetti. Mums! Sonja och jag spelade hennes spel lite innan. :) Hon verkar gilla det mycket iallafall. Skoj att kunna akrivera henne med lite hjärngympa också. Nu när D kom hem fnattade hon runt lite och nu står hon och stirrar på D. hehe.

Senare kommer Marina och skall klippa mig och D. Jag vill bara klippa topparna. :) Tror det kommer bli bra. Hon kommer mellan sex och åtta. Så får se när hon dyker upp.

Jo presenten pappa skulle ge mig var en tavla av Sonja. Lägger upp en bild på bloggen sedan :) När jag tagit kort på den., :D Super fin är den. :D Min pappa är bäst. :) Tack pappa!

Sitter med världens huvudvärk också. :/ Det är riktigt jobbigt. Vet inte varför jag varje dag har huvudvärk. Men kanske måste dricka bättre. Vill också tipsa om Sonjas blogg som hon har ni kan även kika runt på hemsidan om ni vil och lämna ett litet gästbokinlägg!. Är ni nyfikna kan ni klicka här

Kram

Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

Så det blev köttfärsås och spagetti hos dej med. Har precis ätit klart samma meny här! Bra måndagsmat. :)

2009-02-09 @ 18:36:57
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com
Postat av: Frandberg

Ååå vill se tavlan =)

2009-02-09 @ 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0