Lördag m Melodifestivalen.


Hej

Nu är man hemma igen. Har varit en tur på Huverös. (?) Och köpt ett sådant Dog Brick jag talat om innan till Sonja. Hon tycker det är super kul. :D Sedan tog vi oss en tur till IKEA också och köpte lite glas och present till Ds syster. Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt. Sonja har varit hel galen idag. Busat och stojat hur mycket som helst. :D Hon tar väl igen de dagarna hon varit sur ;) Fast promenaderna är fortfarande seeeg. Haha

Strax kommer mamma och pappa. De ska fika här och hade någon present till mig. Tror mig att det är en bild som de fixat men vet inte riktigt. Ska bli skoj att se. Jag har gjort semlor. Köpte släta bullar, vispgrädde och mandelmassa. MUMS! :D

Nu ska jag röra på mig. Plikten kallar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0