Jag vill inte, jag vill inte!

Du finns i mina tankar Stumpen! Jag trodde aldrig att det skulle ta så här hårt på mig! Jag vill inte inse att du faktiskt är död! Att du ligger i det kalla huset. Men idag skall du kremeras och då får din kropp ro! Är så glad att jag var och sa farväl till dig igår! Jag vet att jag hade ångrat mig annars! Kunde inte somna igår heller. Tror kvällarna kommer bli jobbigt en tid framöver. RIngde mamma och grät! Men min mamma är bäst och pratade så fint om honom. Hade gärna varit hos dem och blivit kramad av mamma och pappa! Jag försöker trösta mig med att det gick snabbt för honom. Att han inte led. Men jag vill ju att han skall leva med oss idag! Han skulle ju leva länge. :'(

Kunde inte somna i natt och ville inte hålla D vaken så jag satte igång datorn! Pappa var då inloggad päå bulleforum! Var så skönt att prata med pappa, fast det var över internet. Trodde heller aldrig att pappa skulle ta detta lika hårt som oss andra. Men vi stöttar varandra. Jag hoppas att jag kommer över den värsta sorgen. För just nu kan jag inte tänka den glädjen han gav oss utan jag gråter bara. Blir skönt när man tänker tillbaka på glädjen! Och till våren då vi kan göra en fin plats i trädgården där han skall begravas! Just nu saknar jag mamma och pappa och lilllebror så mycket! Jag älskar er alla ni vet om det va?

Och D jag älskar dig otroligt mycket. Men mitt hjärta skriker sorg och det kommer ta ett tag! Tur jag har dig iallafall! <3


Matte saknar dig ofantligt mycket! kom tillbaka till  oss!

Kommentarer
Postat av: Manne

Nää gud, cissi va ledsen jag blir när jag läser detta :( Hoppas det blir bättre snart! Puss Manne

2009-02-23 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0