Jag är så dålig på att uppdatera...




Nu sitter jag här igen. Har precis träffat systeryster och ätit på holländska resturangen i stan. MUMS säger jag bara! Åt kyckling m jordnötssås och riktiga pommes oc holländsk majonäs. Åh vilken dröm :) Really goooood! Men som sagt nu sitter jag här. Syster åkte till Kalmar idag och kommer hem igen på fredag. :) Funderar på att fråga D om han vill gå ut vid näkrosdammen ikväll och träffa massa andra hundar? Kan bli mysigt. Annars har jag inte gjort så mycket. Färgade håret igår. Själv! Blev iallafall super nöjd och det var ju billigt också 65:- kostade det. Lite billigare än när jag gjorde det hos frisören då det kostade 950:- för mig. Men blev iallafall super bra.

Hejdå och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0