I väntan på bättre...



Dröm bullen som skall heta Ruth.. <3

... tv-program, ja det är vad jag gör nu. D står och diskar, vilken man jag har va ;) hehe. och jag ligger framför tv i soffan och gottar mig. Vi ska göra lite milkshake sedan. Hemma gjord milkshake är det godaste som finns. Speciellt den D gör. Mums. Nu kanske är sugna på ett recept på den också?

Klockan åtta blir det ett svårt val, ska man kolla på "Du är vad du äter" m Sanna Bråding eller skall man kolla på "Sveriges värsta bilförare"? Sedan blir det iallafall till att kolla på Lyxfällan då det handlar om Sunes Cafe som ligger här i Kålltorp. På vägen mot Torp. Har aldrig varit där och fikat men ska bli intressant och se hur deras ekonomi ser ut. Nyfiken som man är. hihi.

Sonja har varit lite slö eller sur det senaste 3 dagarna. Undrar vad det är med henne. Hon vägrar gå på promenad och man får dra med henne. Jag undrar bara vad det kan vara med henne för hon verkar inte ha ont utan man kan klämma utan att hon säger något. Men får hålla lite uppsikt över numman min. Längtar riktigt mycket efter en valp. Jag vill ha en tik som ska heta Ruth. Ja vad tycker ni? Visst passar det på en bulle. Ruth och så ska hon vara black brindle med mycket vitt och eventuellt även lite bruna inslag som en Tricolor fast med mycket vitt ansikte och hals. Samt tassar. Oj inga dåliga krav jag har. Kommer nog ta långtid innna vi får våra lilla gumma!

Nu ska jag röra på mig. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0