Hemma igen.

Hej allihopa!
Nu var man hemma igen. Efter skridsko turen blev det hem och då kom mamma och pappa på besök. Hade med sig lite bilder. Sedan fikade vi lite. Bestämde oss för att åka till Kungälv. Så hjälpte Ds pappa med datorn. När magarna började kurra åkte vi och köpte pizza. Så efter denna "tjock" helgen får det bli ändring! ;) Haha. Men sedan vid halv sju åkte vi till Björn och Maria. Mysig lägenhet hade de. :)  Sonja visade sig på sin bästa sida, ja som vi sa hon skulle passa som en riktig monterhund. MYdog nästa år kanske? ;) Hade jätte trevligt hos Maria och Björn. Älskade deras målning på köksväggen! Längtar tills min är klar men de hade ju ändå ett STORT bulle huvud! :) Love! Hoppas vi får träffa deras Dino någon gång, ja Maria jag var tvungen att smyga in på Djurklinikens hemsida för att se en bild på han. Och han såg så snygg ut! :) Hoppas vi får träffa han någon gång ;)

Nu skall vi kolla på CSI är helt slut och i morgon börjar jag jobba! Ska bli skoj! Hoppas det går bra. Kanske hinner slänga upp ett blogg inlägg innan jag åker till jobbet! Men sov så gott ovh hoppas eran dag varit lika bra som min! :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen trevligt igår och Sonja visade verkligen hur goa bullisarna är =)

Klart att ni ska få träffa Dino. Vi kan ju kanske ta en promenad med båda doggarna någon gång =)

Jasså hihi, gjorde du det. Visst såg han stor ut =)

Ha det så bra så hoppas jag att vi ses snart igen! Hälsa D så mycket.

Kram kram.

2009-02-16 @ 19:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0