Helt vanlig onsdag, eller?

Idag gick jag upp klockan halv 10. Såg då att jag hade fått ett sms från D att han hade tagit med sig bilnykeln till Chalmers. suck! Men för att han inte skulle halka efter i pluggandet tog jag och Sonja spårvagnen upp till Chalmers för att hämta den. Gick ner till en djurbutik vid korsvägen och kollade lite. Såklart hittade jag något till Sonja. Ett täcke. Hurtta, svart med reflexer. Jätte fint. Så jag får se. Damen kanske får ett sådant när pengarna kommer?!

Idag ringde de iallafall från Panduro! Jippi! Jag börjar på mitt schema på måndag! Sedan har jag jobb 3 dagar i veckan MINST! Härligt! Panduro är ju som de flesta vet en pyssel butik. Vi säljer allt frpn pärlor till smycken och scrapbooking. Jag ansvarar för Stämplar, filt, tvål och lite till! Så detta kommer bli super skoj! Dock glömde jag av att jag hade möte nere på AF (arbetsförmedlingen) idag! men har ett möte till i morgon som jag får gå till om jag inte får jobb vill säga. Lillebror kommer nog imorgon med! :) Mys! Undra vad vi skall hitta på. Ekonomin sätter ju stopp för massa roliga saker. Men vi får klura ut något. En bio funkar ju alltid, kan ju också fjäska lite så mamma betalar! ;)

Nu sitter jag och skriver,dricker smootie. Min innehåller yougurt, hallon och banan. Blev riktigt bra! Sonja ligger i mitt knä och gosar. :) underbara hund! :) Kram på er


Kommentarer
Postat av: Elin

ja visst är den snygg! den kostade 29 euro, du får se om den finns i Sverige.:)

2009-02-18 @ 15:30:20
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0