Hejsan!

Hej allihopa!

Sorry för dålig uppdatering. Men just nu är jag sjuk igen! Fattar inte vad det är med mig. Men nu börjar det kännas bättre iallafall. Stumpen har ju det bra nu och vi skall glädjas över allting han gav oss. Han gav oss en stor potion med kärlek. Tack för det Stumpen! Men man får fortsätta bearbeta sorgen nu. Han har en fin plats i mittt hjärta!

Iallafall så skall jag jobba idag. Ska bli skoj fast jag är sjuk. Hat svettats som en gris inatt och fryser och svettas om vartannat får se om jag går tidigare från jobbet. Ska kurera mig med tabletter iallafall! Idag hade jag också tänkt att köra till jobbet. Kommer lite lättare hem då. Skoj att köra lite bil också. Vilket tråkigt väder det är ute! FY! Sonja kommer inte vilja gå iallafall! Men nu måste jag skynda mig lite. Ska sminka mig och ut med Sonja! Ha det fint!

kramar Cissi


Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman då, krya på dig! :) Hoppas det känns lite bättre nu i alla fall. Det kommer ta ett tag och bearbeta. Men han har det bra, din fina vovve. <3

2009-02-26 @ 11:12:19
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0