Hej alla godingar!



Då var det måndag igen. Helgen har varit full. Så bloggen fick ligga ner lite. :) Som sagt var Magnus här. Vi spelade Wii till halv tre på natten och kollade på filmen Wild Child. Den var bra. :) Sedan igår tittade mamma, pappa och Chrille förbi. Chrille sov här till idag. Så igår var jag och Chrille på bio, bröllopsduellen kollade vi på! Kanon bra! Och så fikade vi innan bion. :) Han skall komma hit på sportlovet också. Blir nog bowling då tror jag. :)

Följde bror ner till centralen lämnade av honom och sedan åkte jag och Sonja hem igen. Gick en runda och nu ligger/sitta vi i soffan och bara har det gott. :) Imorgon ska jag träffa syster! :)

HEJJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0