Godmorgon...


Bjuder på en bild från Stena festen med mig och syster! Hejja!


Har inte bloggat på ett tag. I lördags kväll blev det faktiskt party! Party med stor P. :D Med syster och hennes kompisar. Blev några cider och systers mega groggar. Haha. Det slog gott sen ;) Drog ut vi 12 och stack till Gretas för att träffa kusinerna :) Dock kom bara jag och Syster in då D och A var för små. :( Tråkigt, Men vi mötte upp den några timmar senare på GamlePort. Dansade lite och sedan åkte vi hem. Somnade direkt när vi kom hem.

Vaknade rejält bakis igår. :/ usch. Skulle också på släktkalas för Ds syster. Men det fick helt enkelt gå. Sedan tog vi en tripp till Ds bror. :) Sonja busade och hade sig. Fick låna bilen ett tag till :D Jippi! :D Sedan hem till sängen kolla på CSI och sova.

Idag gick jag upp och åt frukost med D. Sedan tog jag tag i jobbsökandet och satte upp mig på vikariepoolen i Härlanda. Hejja mig! Så hoppas på lite jobb nu! Nu väntar jag iallafall på Topmodel som jag kollar på när jag är hemma. Enda vettiga på Tv en repris från 1800 talet ;) haha nej men säsong 1 tror jag det är.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Carola

härlig bild:)



Jag provar mig på en frågostund på bloggen, lämna gärna en fråga eller 2 så det ser ut som om jag har folk som är intresserad:)

Kram carola och bullan Rut

2009-02-09 @ 15:25:31
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0