GODMORGON

Jag ligger fortfarande i sängen men D stökar i köket. Är dunder förskyld men hoppa det släpper snart. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag har världens sämsta immunförsvar! Någon som har något tips på hur man kan bli bättre? Melodifestivalen igår, ja den var okej. Gillade faktiskt Måns & Amy Diamond. Nu måste Amy gå vidare från andra chansen också. ;) Annars hände inte så mycket mer igår efter mitt senaste blogginlägg.

Idag blir det frukost med ägg :) Mums! Och sedan göra i ordning sig och packa in oss även denna vackra dag och åka lite skridskor. Hoppas nu Sonja är på samma toppen humör hon var på igår. :) Ikväll/eftermiddag skall vi träffa Maria & Björn två snart blivande bullisägare. Ska vli mycket trevligt. :) Sedan skall vi också lämna av lite saker hos Ds pappa.

Nu ska jag äta frukost och klä på mig! KRAM


Kommentarer
Postat av: Sigrid och Alfons

Bara att hamstra apelsiner mot dåligt immunförvar. Ha funkat i det här hemmetdenna vinter iallafall! Annars är det bara att äta bra och sova bra, stressa lite och röra på sej som hjälper :) JAg har också haft en fin dag med Alfons idag på isen- fast vi gick och sprang lite. Inga skridskor med blåa kalla tår idag! Plus i kanten idag var mötet med Alfons halvbror som har flyttat ner hit till Småland!

Kram på er där uppe, är övertygad o att Sonja representerar rasen fint på besöket som skulle komma sen :)

2009-02-15 @ 17:59:27
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com
Postat av: Maria (Frandberg)

Det var jätte trevligt att träffa er alla tre =)

Det får vi göra om snart igen!

Kram kram från oss!

2009-02-15 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0