En mycket bra alla ♥-dag!

Ja vi kom iväg i bra tid så vi började åka skridskor vid 12. :) Sonja sprang lös efter oss och verkade tycka allting var super kul. Ett litet bedbetoning liiiiitet fnatt fick hon till. Men annars joggande hon med oss hela tiden. Var på isen ungefär 1½ timme och så klart hade vi varm choklad och muffins paus. Så kom ifrån vid 14. :) Riktigt mysigt väder. Kunde inte annat än att njuta. Blev endel bra bilder trots att det var min kamera vi använde oss av! Får tacka solen för det. :)

Kom nyss hem igen har varit på Allum en sväng för både jag och D ville inte sitta inne så vi tog bilen till Allum och gick igenom nalla roliga affärer. Har hittat en kjol, en "kavaj" av kortare modell. Så jag vill ha pengar i massor! Give me! ;) Men nu är jag iallafall hemma. Var tänkt att laga ungsbakad falukorv med stuvade makisar. MUMS! Magen börjar genast kurra! Sonja går och grinar för att hon ska ha mat! Hennes matklocka är inställd på 5 så vi är lite sena!. ;) Men nu ska gullet få lite mat. Men jag delar med mig av lite bilder ialalfall! :) Ha en bra kväll!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vilken mysig dag ni hade. Jätte fina bilder =)

Kram kram.

2009-02-15 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0