Dålig uppdatering.

Ja jag vet att jag uppdaterat dåligt! ;) Men dagen  var toppen igår på Panduro! Där kommer jag trivas! ;) Så längtar tills jag går på mitt schema! Dessutom får vi go rabatt också! :) hihi. Dock får man hålla borta shopping begäret lite. ;) Dagen gick snabbt och klockan fem var det dax att röra sig hemåt. Och visst var jag lite mör i kroppen. Man är ju inte riktigt van! Men hoppade iallafall av bussen vid härlanda Tjärn. För att gå igenom skogen då jag börjat att bli nytttig igen! Eller iallafall försöka. Inte äta en massa godis och onyttigt. Klart lite man kan äta men iallafall tänka lite mer på kosten. Slut tjatat om de.

När jag koom hem igår blev det iallafall en majskkolv **mmmmmm* så god. Och baugutter man gör i ugnen. God kvällsmat framför Cesar - mannen som talar med hundar. Inga roliga "fall" eller vad man skall säga. Inte så jätte intressanta iallafall. Kollade sedan på sista avsnittet av CSI vi har i sängen. Vad skall vi kolla på nu?

Idag har jag varit med Syster hela dagen. Först skulle vi ne roch kolla på hennes lägenhet. Lite tråkig och mpste målas om men det är ju ganska enkelt. Så det kommer bli super snyggt när syster är klar där. Hämtade bilen och åkte till IKEA. Ett farlig ställe att gå på då man vill köpa en massa saker hela tiden. Hittade några snygga skåpshandtag till köket som jag skall försöka över tala D att vi ska köpa. :) Jätte snygga svarta var det för 3 för 25 inte så dyrt va? Hade gjort köket så mycket snyggare. Får helt enkelt försöka. ;)

Ikväll blir det till att äta en majskolv till. Hihi har fått lite mani på de ;) Haha. Nu skall jag göra den iallafall och sedan kl 8 blir det bygglov på tvn. Vad ska ni se på? :) Sköt om mer så ska jag uppdatera mer i morgon! KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du fått jobb! Vad är det för ett ställe, eller vad får du göra?:) Namnet säger mig ju ingenting. hehe

2009-02-18 @ 11:18:52
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0