Äntligen fredag...



Ja nu var det fredag igen. Skönt. Fick hem alla papaer angående A-kassa. Är rädd att jag inte har jobba tillräkligt. :( skulle vara så tråkigt isåfall. Men får söka och söka jobb som en galning!!! Men men nu är det ju som sagt fredag och en underbar och skön helg har jag framför mig. :) D kommer hem vid 3 trodde han och då ska vi måla lite i köket.

Nu ska jag ut med Sonja, hoppas hon är piggare idag. Fast vädret lockar ju inte som sagt. :( Sedan skall jag ner till stan, Ska in på Model house och kolla om Sarahs jacka finns där. Hon hade glömt den när hon hade varit där. Sedan hem igen för att städa i ordning mina kläder som ligger över allt ... IGEN! Usch jag kan inte hålla ordning på mina kläder. Jaja See yaa!


Kommentarer
Postat av: Elin

å fina cissi. var det några bra låtar med i melodifestvalen?? :) Har du fått mitt brev förresten? Puss love you

2009-02-07 @ 22:02:24
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0