Alla ♥-dag!

Hur har eran dag börjat? Jag & D bytte lite presenter, och jag fick två stycken perfekta Te-muggar. :) Har kollat på dem några gånger och nu fick jag dem! Perfekt.



Ds present:
Tyckte att jag hade hittat den bästa presenten. En bok som man fyller i Hur man träffades, första pussen, vad svärföräldrarna tyckte osv. En toppen bok för oss som varit ihop i 3 år och lite till. Fyllde i den under några dagar nu innan och slog in den i ett fint oaket. D skulle aldrig gissa vad det var i den. :) Men när han öppnade den och läste blev han allt lite rörd. :) Så jag är super nöjd med mitt köp! :)



Maten igår blev super god. Blev 5 matlådor. :) Super! Idag lyser solen och -1 är dte ute så idag blir det till att paka in sig i bilen m Sonja och skridskorna. Och bege sig till Härlanda Tjärn! Dock tror jag inte att vi kommer vara ensamma! ;)

Ha nu en toppen alla ♥-dag :) Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0