Alla ♥-dag på lördag




Har ni hittat någon present till er käraste? Eller vad skall ni hitta på under lördagen? Denna dagen har jag tänkt att spendera med min D och bara ha det gott. Men kan tyvärr inte avslöja vad jag köpt då D läser bloggen! Men paketet är super fint, köpte nämligen nya present papaer på Lagehaouse. 4 rullar (40 meter tillsammans) för 100:- I like! Blev en svart-,en lillamed mönster, ett grönt och en rosa rulle. :) Så har slått in Gabbes present också det blev ett grönt och svart paket. Och Ds alla ♥-dag present blev svart med lila! Super snyggt. Någon mer än jag som älskar att slå in paket? Har hur många rullar paper här hemma som helst.

Är sjuk idag. Måste ha världens sämsta immunförsvar. Var ju inte alls länge sedan jag var sjukt. Men D var hemma en stund idag då han började kvart över ett. Han fixade maten idag :) Har fått kött med sås av Ds mamma så gjorde att potatis det var super gott. Tack D för att du lagade mat! Sonja ligger här med mig i sängen och snoozar så sött! Hon är så mysig! Så skoj att läsar antalet har ökat med några personer nu! :) Jag undrar vilka ni är ju! Kan ni inte lämna en liten kommentar? :)


Jaja nu skall jag och Sonja kolla på film! Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0