Hej alla glada...

Har haft ett litet sommaruppehåll.. Men nu är jag tillbaka ;) Har hänt väldigt mycket sedan sist. Har varit grande finale med kaninparty. Blev ett bra drag! :) Sedan har jag varit med om en bedragare på jobbet. Han har hållt på att lura till sig pengar i Allum ett bra tag nu. Förra veckan dök han upp i min butik. Köper en liten sak sedan ger han fram en 1000 kr sedel och försöker prata för att störa en under tiden man växlar. Han försökte såklart detta med mig. Dock utan resultat då jag kopplade bort honom direkt för att jag föstod att det var han. Sedan när jag räknat hans växel gav jag honom den och tog sedan hans fråga då han köpte en textilfärg frågade han mig om den var kladdig (???) Klart den är sa jag då det är en färg.. haha. Han ville såklart göra ett återköp. Jag sa javisst det går fint. Tog då tillbaka all växel han fått av mig. Räknade igenom den och sedan gav tillbaka hans 1000lapp. Han gick ifrån butiken och hade inte tjänat ett öre på besöket. haha. Var såklart helt darrig då det skickats ut massa se upp lappar till butiken. Är stolt över mig själv som agerade så lugnt och växlade rätt. :)

Sedan har det varit några till fester och Turkiet resan + Ölands trippen. Bodde i tält 2 människor och 1 hund. Mysigt! :) Sommaren har varit super bra!! Dock lite tråkiga händelser men i det stora hela har det varit toppen! :) Sedan var vi ju också på bullterrier specialen med Sonja. Underbar helg med massa bullisar!! <3

Dagen började med att ut och gå med Sonja 1½ timme. Sedan packade vi ihop oss (utan Sonja) och åkte ner till Liseberg för att träffa mor,far och syster för att kolla på svenktoppen nästa. Många bra artister. Sedan blev det besök på IKEA. Och efter det åt vi på Amsterdramtje tror jag det heter. En hollänskresturang. MUMS! Snart skall jag börja steka upp köttfärsen som vi skall ha till tacosen. Sedan blir det till att ta clion och hämta D på jobbet.

Nu måste jag röra på mig! Ha det gott alla söta människor!!

Kram

Just de var på TreToppar en sväng också och åt god glass! :D



Kommentarer
Postat av: Anka

Äntligen ;)

2009-08-24 @ 19:40:05
Postat av: Sigrid

Åååå det var på tiden med en uppdatering!! :D

Hoppas vi stöter ihop snart, antingen i Götet eller Småland!



Kramar

Sigrid och Alfons

2009-08-24 @ 21:04:29
URL: http://www.sigridkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0