Härligt med lediga dagar. :)



Så här snygg är hon! :)


I måndags var det vår dams 9:onde födelsedag! Gammeltanten firade sin dag med tugg ben, utflykt m husse & matte till Mölnlycke och träffade lyckohjulsfolkt för grillning m öl! :) Sedan somnade hon gott efter att åkt runt  hela Göteborg för att lämna av folket! :) 

Tisdagen blev det till att åka ut till backaplan. För att kolla lite i butiker! :) Hittade så Chilli butiken. Jag & D blev glada då vi ännu en gång kunde  kolla in soffan. Vill ha!! :) Hade varit perfekt hemma hos oss! :)


Så här ser den ut. :)

Idag blir det till att åka och kolla på en mobil till mig. Sonja råkade trampa på min skärm så den pajade. :/ Så har hittat en på blocket vi skall kolla på! :D Vi får se!!

Ha en bra dag! Nu ska jag fixa frukost till mig och D!! :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Finaste Tant Sonja!

Puss på dig och en stor kram

2009-08-30 @ 13:50:14
URL: http://minisaga.zoomin.se
Postat av: Partypinglan;)

Soffan hade vart supersnygg hemma hos er:) I like!

2009-09-03 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0