Ensam hemma betyder massa tid för pyssel!

Hejsan

Nu har jag varit ensam hemma, torsdag kväll, fredag och nu lördag. D gav sig iväg på äventyr till Örby och tog med sig Sonja! :( Men nu ligger snuttan i soffan med mig igen!! Skönt!! Idag sprang jag av vagnen vid redbergsplatsen för att jag såg en bullis!! Så himla fin bulletjej! Black brindel (L)

I torsdags tränade jag. Helt sjukt jobbigt pass. MRL= Mage rygg & lår. Mina ben var verkligen som spagetti. :/ Behöver jag tillägga att jag har världens träningvärk nu? :O Men gud va skönt det var att verkligen vara totalt slut! :D Efter träningen tog jag med mig mina nyshoppade grejer från Panduro och raddade upp vad jag hade köpt en massa skoj! Dels till ett pyssel jag tänkt att dela med mig av här i bloggen senare ikväll :D En present till D som han skall få nu när jag kommer hem. Skall bara få en bra bild på slut resultatet så att jag kan visa er!! Tänkte nämligen inrikta mig på pyssel i bloggen nu. Alltså hundar & pyssel och lite privatliv.. Vad tror ni om det. Börja bli duktig på pyssel scrapbooking smyckestgillverkligen och produkterna så tänkte tipsa er lite om bra produkter och så vidare! Recept kommer jag också fortsätta med. För älskar att baka. Men ska börja fundera på en ny header.. Börjar tröttna lite på den som jag har nu!! ;)

Hittade en klänning i Allum som jag blev sugen på att köpa. Lägger upp bilder på den så ni får se! :D



Ha en underbar fortsättning på helgen. En annan jobbar enda tills på tisdag. Sedan ledig Ons och Tors Längtar!!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0