Vårt nya vardagsrum...


Visst blev det stor skillnad? :)

Här kommer den första bilden på vårt nya vardagsrum. Har inte hunnit ta så mycket i övrigt... Men det är iallafall baar vita vägagr resten så alla tavlor håller på att sättas upp. :) Ok ska köpa en tavla på Ikea som skall sitta ovanför soffan! Kommer bli super snyggt. Jag är så nöjd. :) Man vill vara i sitt fina vardagsrum hela tiden. :D Så vad tycker ni?

Inatt har jag drömt om studenten, usch! Jag vill vara med om det igen.. Längtar tillbaka till den underbara dagen. Best day in my life! Usch vaknade lite depp för drömmen var så underbar. Man längtar tillbaka till gymnasiet också. Trodde aldrig jag skulle säga detta. Men gud så lätt det var. Man gick dit hängde med sina vänner och gick på lektionerna. Underbart! Det var väldigt enkelt då. Så visst längtar man tillbaka, mycket! Måste samla ihop en liten BF återträff. Kankse skulle kunna ha några här till sommaren? Det hade varit skoj! :D

Nu kollar jag på VAKNA M THE VOICE. Som vanligt när jag är uppe tidigt ;) Det är ju bästa morgonprogramet enligt mig. :D men Jakob saknas idagn och tönten Kjell är standin. Not good not good! Just nu dansar alla i studion när Flow Rider är på besök. Här kommer ett klipp m honom. Den låten de körde i studion.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det blev ju superfint! Vad pyssliga ni är, snyggt med det vita slingrande som går upp i den svarta rutan!

Och visst hademan det lätt i skolan. Föga anande vilka krav och måsten som komma skall efter studentens lyckliga dar! Fast livet kan ändå vara ganska kravlöst, det blir vad man gör det till!

Puss på Sonja från Alfons o kram från mej till dej

Sigrid

2009-04-21 @ 10:51:59
URL: http://www.sigridkarlsson.se
Postat av: emma

Låter KANON med återträff cissi :D

2009-04-22 @ 17:34:59
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0