Torsdag och ett helvete till vardagsrum!



[ lägger upp en rolig bild från vårt kök :) Så ser den nya gardinen ut. Men just nu är den hos vår sömerska Ds mor.]


Ja det är ju det minsta man kan säga om vårt vardagsrum! Ett rent helvete är det där ute. :/ När vi började måla igår, trodde vi att det skulle bli hur finft som helst. Men istället missfärgades de pappersbitar som var kvar efetr att vi rivit bort all tapet. Och på vår vita väg är det nu fläckigt med GULT!! :S Usch, luften gick verkligen ur en igår. Så sjukt tråkigt. Men pappa kommer hit ikväll så skall vi måla ev med oljefärg som syster hade i sin lägenhet. Hoppas nu att allting blir bra! Vill ju ha ett snyggt vardagsrum igen...

Igår gick jag och D på bio. :) Min påskpresent till min älsk. Det blev fast and furious, den nya. Både jag & D var alldeles inne i filmen hela tiden. Shit vad bra den var. :) Älskar alla de filmer. Så den får 5 av 5 från mig. Hur bra som helst!! Slutet enligt mig verkade de som att det kanske kommer komma en till. **Hoppashoppas**

Idag skall vi ta en lååååångpromenad m Sonjagrisen. Så härligt väder så det får man ju inte missa! Just nu ligger hon bredvid mig och snarkar. så typiskt henne! ;)

Hoppas eran dag blir bra. :) KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0